Nyårssmink

Det är sån otrolig tur att jag är så himla snabb. Några nyårs sminkningar skulle ju kommit upp för ganska länge sen nu, men men det blev inte riktigt så. Men igår fick jag till 2 stycken som får komma upp nu. Enbart för alla er som liksom mig sitter hemma och myser på nyår.

En önskad av min fina vän "silver och blått, med massa massa silver"
och ja så här tolkade jag det
 "
"Massa silver" det fick hamna på ögonlocket.

 
(crazy blick, jo tack jag vet)


(Va hände med mitt ögonbryn? Ja det va en bra fråga)
Det blåa lade jag under ögat. Glittrigt och nyårsfint tycker jag minsan (:

Det andra ögat sminkade jag på ett annat sätt. Där blev det en sotning med svart glitter. Det känns lagomt, sotat är ju alltid bra festsmink och glitter passar utmärkt på nyår.

  
(ni får ursäkta allt glitter runt omkring men det va på kvällen så jag orkade inte fixa det)
Under ögat la jag en vit/guldig skugga för att få en lite öppnare blick. Jag gillade verkligen den här sortens sotning.

För att parta till båda sminkningarna ännu lite till kan man nog addera ett par lösfransar, det skulle nog blivit sjukt snyggt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, den där andra sminkningen vill jag också ha! Vad sägs om att flytta in här hos oss? ;)



Tack sötkusin för sminkandet igår! Och gällande det vi pratade om idag är jag superstolt över att ha en så mogen och modig liten kusin. Våga alltid stå på dig!!



Massa kramar från mig och Texasplutten! :)

2010-01-01 @ 19:29:39
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: nellie

FAN VAD FINT! SATAN. IMPAD TJEJ_94.

BLI MIN PERSONLIGA MAKE UP MOMMMA, HA-HA. När ses vi?!??!??!?!?!?

2010-01-03 @ 16:07:44
URL: http://nelliealexiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0