Lila smink!

Ibland kommer inspirationen som ett brev på posten, de dagarna gillar jag :) Det enda som brukar vara dåligt dessa dagar är ljuset, solen vill inte visa sig när sminket vill funka, varför vet jag inte. Men jag har gjort mitt bästa och tagit bilder i så bra lampljus som möjligt och sen använt mig av photoshop för att ljusa upp och fixa färgerna så de stämmer med verkligheten så mycket som möjligt. Så jag har alltså inte redigerat någonting i sminket utan bara fixat det så men ser sminket bättre :)
  
Närbild utan blixt
 
Närbild utan blixt

Skimmer på kindbenet, blixt

Ansiktsbild utan blixt

Som ni ser så är färgerna inte helt perfekta, det är lite för gult och så, men men det får duga :) man ser i alla fall sminket :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du verkar gilla lila :)

men du gör det väldigt fint ! :)

2009-11-11 @ 15:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0