Äntligen!

Nu har jag äntligen fått till sminket med fransarna, yippie! Bilder var desto svårare men men, det får duga. Färgerna är lite roligare i verkligheten men det är sånt man får ta med skitkamera. 




Använde mig av 2 skuggor jag fick av min fina storkusin, 2 skuggor från make up store, en orange/brun och en grön/blå, som hon sa att hon inte använde, då ärvde jag dom mer än gärna. Tack kussisen!
Hon sa i alla fall att hon ville se massa sminkningar med dessa 2 skuggor nu, så jag gjorde mig en idag :)
Den under ögat är den blå/gröna men som mest vill bli grå/svart på bild, inte kul!

Tycker själv att om man inte skulle haft lösfransar skulle det va en ganska lättburen sminkning men som ändå är lite mer, sånt gillar jag.

Kommentarer
Postat av: Marina

Kul att du vill vara med1!:D

2010-01-09 @ 13:34:21
URL: http://mmarinas.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh, här hade jag ju alldeles missat! Gud vad fint det blev!! Du passar ju skitbra i den där roströda färgen. Den gröna ser man ju inte så bra, men du är säkert superfin i den också :). Underbara fransar dessutom. Vilka är det?



Jag funderar på att köpa viva la diva-paletten och träna lite. Slutar säkert med att jag duttar lite brunt längs fransarna men vadå, skadar ju inte att drömma :D

2010-01-10 @ 12:38:33
URL: http://lifewithtexas.blogg.se/
Postat av: imn

jättefint caz!

2010-01-12 @ 18:36:34
URL: http://madeleinenilssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0