Nailpolish dolly

Cazandra har tagit och köpt sig ett nytt nagellack. Från MUS rea är det. Jag va in någon dag innan jag köpte det här, man då hade jag bara 100:- och då vill jag hellre ha ett läppglans så jag köpte det och tänkte att när jag hade jobbat så skulle jag ha råd med det. Men va tror ni då har hänt när jag kommer tillbaka, bara kanske 2 dagar senare. DET ÄR SLUUUUT!! Men testen fanns ju såklart kvar och eftersom det va en utgående produkt hade jag turen att få köpa den. Ååååh vad glad jag blev. Fick den dessutom ytterligare 10:- billigare vilket blev 50:- kronor, vilket fynd!

Så här fint är det



Blått med guldgrönt skimmer i. Ser mer guldgrönt ut i verkligheten än på bilden. Men det är en mysig färg.
Gjorde mig en glitternagel också.


Suddig bild men skimmret syns väldigt bra i denna bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0