Purple panic

Igår lackades mina naglar i en av de finaste färger jag har på nagellack. Ett lack som jag fick av min fina vän Nike i julklapp. Det är ett neonlila lack med blått och rött skimmer. Fast skimmret är knappt synbart, men det finns där när man kollar nogrannt. Superfint är det.


Det är mer lila irl än vad det är på bilden, men det här med färg på bild är aldrig lätt.


Med blixt ser det ännu mer rosa ut men här syns det blåa skimmret lite på långfingernageln.

Som sagt det är lite mörkare och mer lila irl. Ganska lätt att få jämt över nageln, fick lite problem med att det inte fäste på nageln från början, men tror att det kan bero lite på mitt baslack också. Kräver dock ett överlack för att bli såhär glansigt och fint. Ser annars lite matt ut men inte sådär jättematt så det ser bra ut, utan mer dassigt och tråkigt. Så överlack behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0