Balsmink, hundra år senare.

Jag skäms verkligen över att säga det här men.... jag fick bara en bild på Jenny efter att jag balsminkat henne, och den är inte ens superbra. Och jag som hade lovat att ta bilder. Men jag skyller på att jag hade ungefär en timme, kanske lite mindre till coh med, på mig att sminka allt, bas, ögon, läppar ja rubbet, och när jag hade testsminkat tog det ungefär 1,5 timme, så jag va stressad. Men jag tänkte i alla fall bjuda på bilden jag fick och Jenny har lovat mig någon bild från fotograferingen hon va på innan balen :)


Sicken snygging hon är alltså :)
Och vill ni veta, hon har inga lösögonfransar, hon är bara onormal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0