Nailisar

Köpte mig ett litet set med 4 nagellack på H&M i fredags, 4 lack för endast 29.50:- ja men klart jag slår till då. Rosa, gult (som jag för övrigt använde till Sverigenaglarna), oranget och lila va färgerna. Fanns ett med blått, grön, vitt och någon fler färg också men jag körde bara på det ena, tror dock jag ska fixa mig det också. Men i alla fall, tänkte visa det orangea då jag tycker det va fint.
2 lager vitt och 2 lager orange körde jag på då jag inte visste hur bra det orangea täckte i sig själv och vågade inte chansa. Tror dock det ahr räckt med det orangea men det får jag prova en annan gång :)

Bjuppar på dåliga under lampa bilder också, får se om jag kan få bättre om det blir bra väder imorn :)


Äckliga nagelband och dåligt målat, men ärligt såär jag kass på att måla och ta hand om naglarna, inte bra, ska träna.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag köpte den med blå, grön, lila och vitt. Har haft det lila sen i tisdagskväll och nu är det fredag eftermiddag och inte det minsta kantstött. Tänkte på dig då jag köpte det, tänkte att det här måste jag tipsa Cazandra om! Men du hade redan hittat det ;)

2010-06-11 @ 15:54:50
URL: http://linneaschoice.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0