Oranget.

Ser nu att efter att vi bytta dator så har jag inte kvar mitt photoshop, så nu kommer det bli ännu jobbigare att ändra ljuset och skärpan, men som tur var hittade jag ett konstigt program där just de grejerna gick att fixa, men som sagt, inte lika enkelt som photoshop.

Men i alla fall så tänkte jag visa upp några bilder på en liten sminkning i oranbget som jag gjorde som hastigast för någon dag sen. Orange är en färg jag tycker passar väldigt bra till solbränna, särskillt om den är lite rostorange som den här skuggan, mmm lovely.



Med lite mascarakladd och allt, men det bjder jag på.

Oranget på ungefär två tredjedelar av ögat och på den innre delen en vit/guld skimmrande skugga. Lite svart kajal (som jag för övrigt tänkte visa hur man lättare lägger snyggt någon gång framöver) längst övre franskanten och såp lite mascara på det. Kalasenkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0