Kat von D...

Som jag tror att alla förstog av bilden igår va det ju en Kat von D jag sminkat.

Min kompis skulle nämligen på maskerad (va halloweenfest men eftersom hon inte va läskig villjag inte kalla det för det utan då blir det maskerad) och skulle då vara Kat von D och bad lilla mig fixa henne. Så jag gjorde mitt bästa och här har ni 2 resultatbilder. Fick inga närbilder på ögonen då det blidde bråttom efter att jag fixat hennes hår.


Här har ni bilden jag utgick ifrån.


Och här har ni resultatet, tatueringarna på armarna är ju lite roliga, men vi hade bara 4 stycken
och ingen tid till att rita fler. Men men, det va ju mest symboliskt.
Och just det, jag är väl medveten om att stjärnorna är på fel ställe men det är för att
lilla Rebeckas lugg vägrar lägga sig åt andrå hållet, och då får man göra det bästa utav sutiuationen!


Kommentarer
Postat av: terese

duktig du är!!

2010-11-08 @ 21:36:05
URL: http://emmieterese.blogg.se/
Postat av: Malle

Guuuuu så fin hon blev :)

2010-11-08 @ 21:49:11
URL: http://ytaaa.blogg.se/
Postat av: cecilia

du är så sjukt grym. kanske ska hyra dig varje fredagkväll?

2010-11-08 @ 21:52:08
Postat av: elit 9/11

riktigt vacker =)

2010-11-09 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0