Ljugarn!

ra jobbat Cazandra!
Sa ju att jag skulle visa bild på hela ansiktet efter att jag sminkat mig, och så gör jag inte det, tokfia jag är.
Men nu har jag i alla fall en bild att visa
Matchade som sagt ögonen med en lätt bas med massa solpuder och rouge bara för att det lite emr levande ut och att sminket passar bäst till solbrun hy! Vad jag har på läpparna kommer jag inte riktigt ihåg men tror det är något lite ljust persikofärgat läppstift med lite guld läppglans över.
Sen tog jag och la till lite mörkare brun skugga längst ut i yttre ögonvrån. Med detta visat att det är lätt att göra en enkel look lite mer intensiv väldigt snabbt.
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0