Sunkissed!

Åååh vad jag älskar att jag börjar allting med att ljuga!
Ne men blev städning i Söndags och igår gjorde jag sminket och fotade men kom inte längre än så, men nu så kanske jag kan få upp lite bilder. Dom är inte riktigt så bra men det orkar jag inte bry mig om nu, man ser sminket och ja.... det är ju som det jag ska visa.
Just det, min tanke var att visa allt steg för steg men det var minsann inte min kameras tanke så den tog och dog efter att jag fått en halvkass bild på min bas
Lätt bas med concealer, lite ID och massa solpuder (då naturlig färg saknas i mitt ansikte)
Kameran dog ju som sagt så resten av bilderna får bli på det färdiga resultatet.
Men nu blidde det bråttom mot stan så bilder på hela ansiktet kommer senare!
Hejs hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0