För stackars torra ögonfransar.

Nu tänkte jag ta och tipsa er lite om en liten sak jag provat.
Nämligen en fransnäring från depend.

Bild lånad från Depends hemsida.
Depend Ögonfransnäring/serum använder Du för att skydda och återuppbygga Dina fransar efter dagligt slitage från make-up, värmetång etc. Näringen är uppbyggd av vegetabiliska oljor och berikad med keratin som aktivt stärker dina fransar så att de får möjlighet att växa sig långa och täta.
Används dagligen vid behov (dock ej tillsammans med mascara) och lämpligast på natten. Applicera ett tunt lager. På morgonen lägger du sedan din make-up som vanligt. Produkten är oparfymerad.

Så beskriver Depend själv produkten.

Jag har länge velat ha en ögonfransnäring, då har jag i och för sig suktat efter de dyrare alternativen så som t ex neulash, men tycker att dom är lite väl dyra med sina 1500:-, så när jag såg den här för under 100 lappen blev jag glad. Min tanke va väl inte att den skulle utföra några större mirakel men att den kanske skulle kunna vara bra för mina stackars fransar som utsätts för ögonfranstång, vattenfast mascara och massa rengöring hit och dit och lossnar i tid och otid.
Jag tycker faktiskt att den fungerar väldigt bra emd tanke på priset, jag kanske inbillar mig men jag tycker minsan att jag kan se en liten skillnad på längden på dom små rackarna, men jag är i alla fall säker att dom har blivit tjockare och att de inte lossnar lika ofta när jag tvättar av mascaran så har du en hundring över eller känner att dina små fransar behöver lite extra näring tycker jag du ska slå till.



Ja så nu vet ni vad jag tycker.
God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0