Gammalt och kult!

Vaknade sent idag, tog inte tag i mitt liv förrän runt 16.00 detta ressulterade i inget smink eller nagellackande och nu är jag så sur för jag väntar på ett paket som aldrig kommer så nu orkar jag inte heller fixa något kul att kika på.
Därför tar jag och visar något gammalt roligt, och nu menar jag verkligen roligt. Detta är faktiskt en av de första sminkningarna jag lekte ihop, och ja.... jag tycker i alla fall själv att det har blivit aningen bättre.


Haha, ååh så fint.


Haha, ååh denna vet jag knappt om jag vågar visa.
Såhär liten ser det ju inte så hemskt ut förutom fransarna, men ni ska vara glada att bilden inte är stor.

Ja men det är ju i alla fall skönt att det känns som att det har förbättras något sen dessa bilder togs.

Tack och hej för mig ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

visst syns det att du har utvecklats :)

2011-01-07 @ 19:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0