Paketöppning!



Jag antog att alla ni som läser min blogg (typ 4) är väldigt nyfikna på att se vad som fanns i paketet, eller hur... he he.

Ne men i alla fall, detta är det fina innehållet som jag är hyffsat glad över. Det kommer från Elf som är ett väldigt väldigt billigt sminkmärke från England. Mina förväntningar var lite blandade, hade hört/läst att kvaliteten kunde variera från produkt till produkt.

Har som inte hunnit kollat närmare på så mycket av det men det som slog mig direkt när jag öppnade paketet var hur sjukt dålig färgåtergivelse dom har, nästan inget såg likadant ut som på bilderna på hemsidan och det var ju lite tråkigt samtidigt som jag inte är missnöjd med färgerna men ändå liiiiite lite besviken eftersom jag förväntat mig något annat. Men jag ska väl inte döma dom helt och hållet än.
Hade tänk och ta enskillda bilder på alla produkter och visa skillnaden på färgerna i verkligheten och hemsidans "tolkning" av sina färger, men kameran ville som inte leka mer och la av så det får bli en annan gång. Och så kanske jag kan ta och skriva lite om vad jag tyckte om dom små sakerna när jag testat dom lite mer.

Tack och god natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0