Silvernaglisar!

Hej hej hallå såhär mitt i natten!

Tänkte ta och visa upp hur mina naglar ser ut för tillfället


Silvriga med en liten marmorering på ringfingernageln
som ser ut såhär...



Det här med nagelmarmorering tycker jag minsan är himla finurligt. Blir så fint och unikt varje gång, lite piffit sådär ;)

Det silvriga lacket är dessutom kalasfint, köpte det som ni kanske kan se på HM, dessutom va det halva priset så det gick på endast 15:-. Superfin silvrig färg som även har lite guld i sig, ja det låter himla knasigt men himla fint är det. Ne nu ska jag inte ha några längre utlägg om detta, nu har jag i alla fall visat.

God natt sov så sött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åhhh gillar <3

2011-01-09 @ 09:23:56
Postat av: Anonym

jag såg din förra blogg att du har akrylfärg till naglarna, var köpte du det? :)

2012-02-15 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0