Mumms!

Tog precis massa kort på mina nya parfymer, la in dom på datorn och insåg att jag hade en inställning på kameran så det bara blev skärpa på en mkt liten del av bilden, åååh vad sur jag blev nu.

Tänkte i alla fall tipsa om att både Åhléns och kicks här i stan (östersund) säljer en del parfymer för 99:- vilket är ett vääääldigt bra pris må jag säga. Jag tog och köpte mig en igår, en idag och tänkte ta och köpa en tredje imorgon. Dom två jag köpot hittills är

(bilder tagna från http://www.parfymonline.se/)
dessa sötnosar, båda luktar väldigt gott, mer ingående än så tänker jag inte gå eftersom att beskriva dofter inte riktigt är min grej. Men har du hundra kronor över och vägarna förbi kicks eller åhléns är det i alla fall värt att kika in.

Och så nu vet ni det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0