LILLAC!

Hej hej hallå omvärlden!

Idag har jag minsan haft lite galet smink, rosa och lila och en liiiiten aning svart.
Och istället för massa tråkig text så får ni några bilder.




Och vad som hände med vänster ögonbryn vet jag inte, jag märkte det i alla fall och ändrade på det innan jag visade mig utomhus, men han inte ta några kort efter ändringen då bussen nästan redan stog och väntade på mig.
Måste nog köpa mig en ny ögonbrynspenna minsan.


Ganska natuliga läppar och korallrosa rouge sen va det bara att springa!


Kommentarer
Postat av: nikis

du är så fin vännen min

2011-01-04 @ 14:13:21
URL: http://dancingshoes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0