Hemmamanikyr.

Tog mig lite tid och fixade naglarna mina ikväll vilket var väldigt välbehövligt med tanke på att dom såg ut som skit.


Detta va det otroligt bra utgångsläget! USCHA!


Nagellacksborttagning,Gripen Remover, accetonfri.
Min favorit faktiskt, bra och sjukt billig. Hittas i många mataffärer för ungefär en ynka 20lapp för 150ml, himla kanoners tycker jag.


Som sagt var naglarna i sjukt dåligt skick, torra och superäckliga som ni kan se här.


Tog och gjorde ett vattenbad och la på nagelbandspeeling.


Skrubbade naglarna med en liten nagelborste, la på en nagelolja (eller ja sesamolja som jag för tillfället provar) som jag masserade in och avslutade med en liten handkräm.


Tog och fick mig ett lite bättre utgångsläge, som ni kan se, för lackandet som ni ska få se i ett annat inlägg.
Lätt och bra med hemmamanikyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0