Grått är flott!

Hmm, jag vet inte om det var en så bra idé att igår bestämma mig för att visa mina naglar idag. Tog nämligen och badade lite idag och fick sen för mig att fila mina fötter och lyckas jag inte förstöra nagellacket med filen då? joo just precis, jävla klant. Men jag tänkte trotsa detta faktum och visa dom ändå eftersom jag faktiskt har lovat.


Ett fint cremelack i grått från depend, vilket nummer det är på denna skönhet kan jag tyvärr inte urskilja då texten är lite bortsliten.
På ringfingret la jag på ett löst hologlitter innan lacket torkat, dock ser det mer silvrigt än holografiskt ut på bilden.


Här ser man lite av färgspelet i glittret, tyvärr blev det inte lika mycket färger på nageln som det är i burken med glitter men det va fint ändå.

Ja men då hade jag visat mina naglar också.
Tack och hejs!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

åhh, jag älskar glitter på en nagel. =)

2011-01-06 @ 23:16:07
URL: http://lovistovis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0