Välkommen till oss 2011

Tänkte att jag kanske skulle försöka att starta upp denna lilla blogg igen nu när det är nytt år allt. Har raderat massa inlägg, några har jag kvar i mitt arkiv för att inspireras av och några finns helt enkelt kvar i bloggen som vanligt. Har ju faktiskt införskaffat mig en ny kamera och en egen liten dator, nu saknas bara det trådlösa internetet så ska det här nog bli en enkel match.

Så vi börjar väl med en bild på nyårssminket som jag snabbt slängde ihop då det inte behövde vara så speciellt eftersom jag bara hängde hemma i soffan och kikade hockey med familjen (:

Det är dock i lampljus så helt bra kunde jag inte riktigt få bilden, tyvärr.
Guldigt glitter i inre ögonvrån, bronsigt glitter resten av locket, sotat med brunt och svart i globlinjen, och med bara svart under ögat och lösfransisar på det.


Matchade med glossiga nudeläppar!

Fast för att dra på ordentligt körde jag med...

glitterrosa läppisar så jag kunde ge er fina en nyårspuss!

Gott nytt år allihopa!
Nu ska jag försöka se till att 2011 blir ett bloggår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0