Fina balbarn!

För typ flera veckor sen sminkade jag 3 tjejer till deras baler. Tyvärr va jag inte smart nog att få det på bild, men en av tjejerna fotade lite själv efteråt så jag har i alla fall 2 bilder. Dock är dom inte på så nära håll men man ser i alla fall hur underbart vacker hon och hennes lilla pojkvän var tillsammans. Och fina människor tycker jag alltid är roligt att se.



Hon hade lätt sotat med brunt i yttre ögonvrån, lite fransmarkering, eyeliner med vinge, lite fransmarkering under ögat och några singelfransar på övre fransraden. Tror hon hade något eget läppstift från make up store på läpparna, men jag vet inte vilket, tyvärr.



Och här har ni dom båda sötnosarna!

Bilderna har Sandras lillasyster Josefin Wall tagit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0