Highlighter i massor!

Igår läste jag massa sminkbloggar vilket fick mig att bli sugen på att leka med lite smink.
Först var mina tankar att det skulle bli något galet, men sen började jag mest leka med highlighter och skuggning så då fick det bli smink som framhävde mina bästa drag, d v s mina gröna ögon som jag faktiskt tycker om. Så lila ögonsmink och massa highlighter blev det. Tyvärr dog min kamera innan jag hann få så många bilder men några hann jag i alla fall få till.


My eyes!


Helbild!


Ett försök till att visa min highlighter!

Det är kanske inte världens bästa ljus då dessa togs i lampljus runt 2 på natten, men det är ju alltid någonting!

See yah!

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-27 @ 01:09:45
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hej Cazandra!

Jag har precis fått mitt nya smink och undrar hur man använder en highlight skulle du kunna hjälpa mig med de? tack på förhand kram Jonna



hahahhahahahah

2011-07-25 @ 18:48:46
URL: http://jonnnag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0