Streetdancers!

Men nu var det inte direkt igår jag skrev, men jag skyller på skolan och, ehhh, min icke ork till att sminka mig (:
Men i alla fall, förra veckan bestämde sig jag och min kompis Lovisa, som jag tävlade street med förut,för att vi skulle fota oss. Vi skulle nämligen dansa på en skolavslutning på fredagen och dom ville ha någon bild på oss, dessutom har vi planerat att vi ska fortsätta att träna så vi kan vara med på uppvisningar och då är det ju lite roligt att ha snygga bilder på oss som vi kan använda.
Men i alla fall, vi skulle fota, så vi fixade oss med krusat hår, inbakade flätor på ena sida, sotade ögon med svart och grönt, rött läppstift och till sist massa rouge! Så nu tänkte jag att några av dom bilderna kan jag ju lägga upp här så ni får se någonting kuligt.
Yeah! Här har ni oss!
Är faktiskt rätt nöjd med bilderna, hope you like it!
Puss!

Update! bilderma är tagna av min fina vän Irma Lennartsson!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0