Lösfransisar

Fick frågan i detta inlägg om vilka lösögonfransar jag använder, och då är jag inte tillräckligt smart att förstå om det är vilka jag använder just där eller vilket märke jag brukar använda mig av, men jag svarar på båda så är jag säker på att något är rätt, he he ;)

I inlägget använde jag mig av dessa, nr.4.

(bilden tagen från depend.se)

Annars brukar jag använda mig av fransar som jag tycker är snygga, sen vilket märke det är bryr jag mig inte så mycket om (så länge det inte är H&M:s som jag inte alls tycker om, men det är bara min personliga åsikt, vet flera som tycker de är bra), men de märken jag har testat och tycker om är depend, ardell och grimas. Annars anser jag att det vikigaste är att ha ett bra lim, det jag använder kommer ifrånn jofrika, men jag tycker även att depends genomskinliga lim är väldigt bra.


(bild tagen från jofrika.de)

Men jag tycker helt enkelt ni ska testa er fram, köp de fransar ni tycker är snygga, testa de en kväll då ni inte ska göra något speciellt då det är jobbigt att få bort allt lim oom det blir fel och man vill göra om, sen är det bara att köra gärnet när et verkligen gäller.

Lycka till


Kommentarer
Postat av: Julia Linnea

Sv: Vad kul att höra Cazandra, tack så mycket! Det var verkligen roligt att prata med dig och Nike i lördags också:) Kram

2011-03-21 @ 20:06:05
URL: http://julinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0