Blacklips!

Nu har jag äntligen vågat något göra något jag velat huuur länge som helst. Igår vågade jag nämligen gå utanför dörren med svarta läppar!
Och reaktionerna va faktiskt mesta dels väldigt fina! Visst, många människor kollade lite extra på bussen och på stan och min svenska lärare avbröt sig själv när han pratade med mig och sa "Men, vilka svarta läppar du har idag, vad läskig du såg ut!" och en pappa nere på dansskolan jag jobbar på frågade om jag alltid ser ut sådär eller om det var något speciellt. Men det sistnämda tar jag inte som något negativt då han efter min förklaring sa att han stöttade att människor såg ut som dom ville och att folk skulle kolla lite extra hade jag faktiskt räknat med. Så nu vet jag, det är inte alls så läskigt att se lite annorlunda ut som jag trodde att det skulle vara.
Tillsammans med i övrigt lätt smink tycker jag faktiskt inte det blev så galet. Kanske inte skulle matcha det med svartsotat och grejer, det skulle kännas för mycket halloween för mig, men detta var verkligen alldeles lagom!
Ja jag gillar det faktiskt på riktigt!
Trackback
Ditt namn eller något annat som förklarar bilden

Cazandra

RSS 2.0